![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag kan köra lidingöbanans aktvitet nr 1 Avgång 15:53 till högberga, men där kan jag ladda passagerare med Rutan som kommer upp med F4 Knappen: Nästa Station rutan och när jag ska lämna högberga då kommer en ruta upp att ett fel uppstått i MSTS, varför blir det på det viset?
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag menar att jag inte kan ladda passagerare i högberga naturligtvis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag skulle maila eller skicka ett PM till den som gjort aktiviteten och fråga vad som är fel (om det är nått fel????).
Är det bara i Högberga du inte kan load/unload passagerare? Gäller det alla hållplatser, så saknas kanske denna rad i spårvagnens eng-fil: PassengerCapacity ( 100.0 ) Saknas den, kan man inte load/unload passagerare. Det är bara och lägga till den ovanför Light-sectionen i eng-filen!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Så Är Det Bara I Högberga, Sen när man ska till att köra vidare då kommer error rutan, programmet har utfört en förbjuden ågärd och måste stängas.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Antar att det är mina aktiviteter du har provat?
Ser att jag inte installerat Lidingöbanan sen jag bytte dator, ska göra det senare idag och återkommer då. Två frågor så länge: 1) Har du installerat signalpatchen? 2) Är det fler som har samma problem? Mvh Mikael |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
istallerat nån sorts signalpatch, som ska passa, däremot har jag inte installerat om scale Rail som du föreslog att man skulle göra, vad innebär det att göra det, ska man installera om Scale Rail Och Alla Spår som jag tagit ner från 3d Forum eller ska man bara installera om programmet Scale Rail Isåfall?
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |