|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2006-06-19, 00:11 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
Bilder av svenske tog på MSTS-menyen??
Hei
På menyen der man bl.a. velger "Drive a train", "Tutorial Ride", kan man ha andre bilder. Jeg har på min MSTS noen flotte bilder av danske tog. Programmet kalles SplashDK. Husker ikke helt hvor jeg fant det nå, men det er snakk om bilder omgjort til ACE-filer som legges i mappen Train Simulator/GUI/Screens. Kunne man ikke hatt bilder av svenske tog??? |
|
2006-06-19, 14:53 | #2 | |
Medlem
|
Citat:
På min hemsida (dålig uppdatering ) finns det menybilder med svenska tåg att hämta . MVH Kenneth PS Hemsidans adress finns längst ner. DS
2006-06-20, 13:59 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
Hallo!
Har lagt inn dine intro-bilder. Gikk greit å installere! Takk for det! Mvh Roar H |
2006-06-20, 14:34 | #4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
Inte några vidare bra bilder i menysammanhang egentligen, vore inte msts intresset så svalt hos mig med flera så kanske nya hade kommit ut. |
|
2006-06-21, 19:14 | #5 |
Medlem
|
Jag har kvar Olaf's bilder som är en fröjd för ögat när man startar MSTS.
Som sagt... Tack Olaf! |