![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nu gäller det hela Stockholms tunnelbana som jag är färdig med och alla vagnhallarna utom Bromma och Rissnedepån är jag också klar med och själv är jag mycket nöjd över detta. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Stockholms tunnelbana? med en depå i bromma? hm? har jag aldrig sätt...
hm, trs 2004 el 2006? fick "unable to find required username tag in package" kanske beror på olika versioner av trainz? eller dåligt packiterat? vad vet jag...
![]() |
#3 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Har du byggt hela Stockholms tunnelbana?!
Fattade jag det rätt. Det låter otroligt bra i såna fall! ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Finns det tunnelbanetågen med lr??
![]() |
#7 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
F.ö så får jag inte banan att funka, kan bero på att Jonmpa kör TRS2006 och jag TRS2004..
![]() |