![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag har installerat Denmark 2000 F idag. Och när jag skulle göra så får jag upp några felmeddelande t.ex. att det saknas Alt3mStrt.s. Tyvärr så kommer det även fler felmeddelande än detta. Jag tror att det är någon rälsbit som fattas. Eftersom när jag väl kör på rutten så på vissa ställen så saknas rälsen helt
![]() Är det någon som kan reda ut vad det är för problem?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Har samma problem, och många andra med för den delen, kan inte ens skapa en aktivitet till rutten...Föresten menar du första F versionen som kom, eller den uppdaterade?
Mvh // Andy Senast redigerad av AndyDaMan den 2007-03-18 klockan 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Du behöver Xtracks, då den spårbiten är ett exempel på ingående spår i Xtracks.
Här hittar du information om Xtracks: www.xtracks.tk Under downloads, ser du var du kan hämta paketet. Läs anvisningarna noggrannt. Det är standard edition du behöver. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag hittade rätt fil nu. Men var någonstans ska jag lägga den? In i Denmark 2000 F Shapes filen? Eller?
Mattias Andersson Senast redigerad av mattias_train den 2007-03-18 klockan 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
För mig har denna fantastiska rutt fungerat utmärkt, både installation, körning och aktivitetsskapande. Prova att ladda ner den en gång till och installera på nytt. Ibland kan det hjälpa. Glöm som sagt inte X-tracks och New roads. Ladda också ner några danska tåg från t.ex www.train-sim.org så blir det en ännu bättre körupplevelse.
Jag hoppas att det löser sig för er som har fått problem för den är vansinnigt kul att köra runt på. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag testat att ersätta alla XTracks filer om på nytt. Fast det fungerade ju inte alls. Sen ville inte Denmark 2000 starta
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Har du läst ansvisningar nogrant, som Mazz skrev? Du kanske måste även installera NewRoad också. Gör så här, installera NewRoad först och sen Xtracks av senaste version, så ska det fungera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |