![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Hittade den här demofilmen via en länk på .com http://www.zug-simulator.de/download.php?id=25&s=info Filmen är 37 minuter lång och är 36 Mb stor, rätt dålig kvalle, men helt sebar
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Oboy oboy oboy säger jag alltså! Det här ser bra ut alltså. Om man leker och gör en jämförelse vad MSTS hade out of the box och nu tittar på detta så ser man ju att det skett utveckling (skam vore väl annars).
Vändskivan med ångloket gillade jag och likaså som redan sagts i annan tråd att det såg maffigt ut när tåget rullade in i säckstationen. Fler än jag som väntar på release? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Tycker allt ser läckert ut - utom kontaktledningen
![]() Men det kanske blir bättre i ev. kommande versioner. Sen får man hoppas att körkänslan blir den rätta oxå, inte bara ögongodiset ![]() |
![]() |
![]() |