![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänkte kolla på vad som finns till trainz. Bland Downloads så kommer jag bara in på Ellok och Diesellok. Kommer inte vidare på dom övriga. Motorvagnar, Personvagnar och Godsvagnar. Är det bara jag som har problem eller har det uppstått ett fel någonstans.
Bengan. ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
|
![]()
Det finns än så länge inget till de övriga kategorierna... därav den "tomma" sidan...
Vi försöker jobba på så gott det går med allt möjligt... /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tack för ett snabbt svar Fredrik. Man kan ju tro att du bor i skärmen här hemma när det går undan sådär. Bengan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Vart tog klotväxeln vägen och skyltarna?
\Mikael |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
De kommer upp igen när jag gått igenom dem.
Inför Service Pack 3 måste alla objekt ha ett speciellt index-nummer som jag nu ordnar på klotväxeln och skyltarna /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Måste man ha service pak 3 för dom ska fungera?
|
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nej då..de fungerar utan Service Pack 3. Detta är bara en åtgärd jag gör för att de inte ska sluta fungera...
/Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nu ligger klotväxeln uppe igen och för er som vill veta rätt KUID så är det bara att titta så står KUID på sidan
/Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
KMJ version 4.0 | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 68 | 2004-11-11 15:29 |
Kommer lämna forumet.... | DJ Clinton | Off-topic | 10 | 2004-07-22 22:28 |
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK | alaska | Virtuella Tågbolag | 28 | 2004-05-01 13:13 |
Greg Lane om Trainz framtid! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-02-09 12:47 |
Öppet brev från Aurans VD Greg Lane | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-11-08 22:56 |