![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Kolla här, det finns en hel del nya bilder: http://www.suomi.ea.com/games/11182/screenshots/ Notera att det är en EA-site och att det står att release är 4 oktober... Lustigt nog finns inte Rail Simulator med på alla EA-siter, jag har hittat titeln på finska, danska och holländska EA-sidan. Samstämmigt dock angående 4 oktober. De nya bilderna verkar (iallafall just nu) bara finnas på den finska sidan... Med tanke på vad KujuAdam tidigare har sagt, det är EA som bestämmer release-tidpunkt... är detta då att tolka som en korrekt release-tidpunkt tro... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2007-08-17 klockan 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]() Längtar verkligen till KRS och till alla möjligheter KRS kommer med! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hoppas verkligen att release datum stämmer, då jag längtar otroligt mycket efter en ny tågsim!
Ska kolla bilderna, när jag sitter på bättre skärm (gammal 14-tummare just nu)...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Discshop.se som jag brukar beställa mina spel ifrån har också 4/10 som releasedatum för gällande spel och deras datum brukar stämma 9 gånger av 10.
Hälsar Bengt
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har idag pratat med EA Sverige som bekräftar att 4 oktober är releasedatum.
Dock ska man ju ha med sig att det är mjukvara vi pratar om och saker kan hända på vägen. Går allt som det ska är det dock 4 oktober som gäller. Vi kommer självklart öka bevakningen av detta här på Svenska 3D-Tåg när det närmar sig än mer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Då håller vi tummarna under tiden att 4 oktober håller och gäller... Under tiden kan man ju djupstudera bilder... dessa t.ex, som är rykande färska:
http://forums.uktrainsim.com/viewtopic.php?t=72480 ![]() ![]() Senast redigerad av Mazz den 2007-08-17 klockan 18:16. |
![]() |
![]() |