![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Försökt flera gånger starta en ny rutt men får inte marktexturerna att fungera. Får bara ljust gråvit mark med grått rutnät.
Gjort en egen template för att få de startkoordinater jag vill ha och får även in DEM men utan marktexturer är det inte så kul att fortsätta. /Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har för mig att det är en liten bugg. Ska se om jag hittar tråden på UKTS om det hela. Det var ganska enkelt att fixa det iaf...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Använde du en egen blueprint för att starta nya rutten?
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Följt dokumentet för fria rutter samt försökt med ett antal olika varianter efter vad jag kunnat hitta i Kujus assets kataloger utan någon framgång. Kryssat för att Kujus grejer ska användas när man är inne i editorn och även provat att starta om KRS efter detta med samma tråkiga resultat. Tycker KRS verkar ha stor potential men tröskeln att komma igång är minst lika stor som det en gång var med MSTS. /Anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
Har letat men hittar inte tråden. Tipsen i tråden var att man skulle fylla i en del fält i blueprinten på nytt för att gräs skulle komma fram...
Har du testat Mike Simpsons program och sett om det gör det enklare? http://members.optusnet.com.au/virtualtrains/routes.mht |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Här är en av de trådar där jag läst om det typ av problem du har
http://forums.uktrainsim.com/viewtop...ground#p923192 |
![]() |
![]() |