|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2002-11-19, 23:26 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
Mycke snö!
Här sitter man i Gävle och ser snöovädret utanför fönstret, samtidigt hittade jag en fil som förstärker snön till Marias pass. Den funkar naturligtvis också på den svenska varianten. Mycket snyggare med tjockt snötäcke och vita träd!
/ Dalle http://www.railwaystation.com/cgi-bi...nlite_snow1.pl CD |
|
2002-11-20, 20:26 | #2 |
Guest
|
... och det är inte bara i den virtuella världen i Train Simulator som det är mycket snö. Även här i verkligheten snöar det friskt, åtminstone här i Stockholm.
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
2002-11-20, 21:53 | #3 | |
Medlem
|
Citat:
MVH Dson i Sandviken. |
|
2002-11-21, 01:59 | #4 |
Junior Member
|
"... och det är inte bara i den virtuella världen i Train Simulator som det är mycket snö. Även här i verkligheten snöar det friskt, åtminstone här i Stockholm."
____________________ snöade det mycket i stockholm? jag lämnade stan vid 19-tiden och då snöade det inte så vidare mycket. ingen snö på marken i allafall, vid arlanda började det bli ett snötäcke på marken. mest snö på min resa upp till hudiksvall var det nog i månkarbo. här uppe är det ca 30 cm. Björn |
2002-11-21, 15:37 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Jag bor åxå i Gävle..Det har snöat mist 1 m...
Med vänliga hälsnignar DJTimboy Vd |
2002-11-21, 18:06 | #6 | |
Guest
|
Citat:
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
2003-01-05, 23:45 | #7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Citat: