|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2002-11-25, 12:09 | #1 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
Ett förslag till album.
Ett förslag....
Kan man på hemsidan tänka sig att skapa ett fotoalbum med allt svenskt som hitills gjorts till Trainz. Det kunde vara sorterat på lok, vagnar, hus och tillbehör mm. Varje bild får länk till rätt plats/tillverkare, t.ex. STW, STF m.fl som vid klick öppnas i nytt fönster. Detta skulle underlätta samlandet och skapandet en hel del tror jag. /Robert Strängnäs Modelltågförening, RapidHO. Bli medlem... (http://w1.152.telia.com/~u15207575/) |
|
2002-11-25, 12:12 | #2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Bra idé som jag funderat en del på.
Jag hade tänkt ha ala SJK en lista över littera dock utan bilder men det går ju att koppla på bilder också. Ska fundera vidare på detta. Ska ju försöka få till sidan med "svensk liknande material" med saker från download station också. /Fredrik Forumvärd |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kan man kontakta Auran med förslag till förb.?? | mr. desa | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-08 13:24 |
Förslag till alla banbyggare | Barman | Landskapsdesign - Trainz | 0 | 2003-07-02 17:20 |
Förslag till logga | Rc1166 | Off-topic | 1 | 2002-09-02 16:47 |