![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Vi var med åkeriet på Volvo Demo Center på Hisingen idag. Fick bland annat provköra deras nuvarande modellutbud, vilket var grymt skoj! Det var ju inte utan att man blev ledsen över att behöva åka hem till sin FM7a.
![]() Jag låter bilderna tala för sig själva. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Tack för ett utmärkt litet fotoreportage.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Grattis här med - först i detta forum med bilder på nya FM, FH och FH16
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Fy fan va snygg den nya FH16 var, fast jag håller fortfarande fast vid Scania
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, tacka vet jag lastbilar med riktig motor. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
För att vara ärlig tycker jag att den äldre FHn var snyggare. Den nya verkar ha fått en misslyckad plastikoperation ungefär
![]() |
#8 | |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Tack!
![]() Citat:
Volvo bygger riktiga motorer, till skillnad från pickuptillverkaren i Södertälje som måste sätta ihop två fyrcylindriga motorer för att utveckla futtiga 620 pollar, när Volvo plockar 660 ur en enda sexcylindrig. ![]()
![]() |