|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2008-09-20, 11:38 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
WoS har släpps
Nu har World of Subways släpps som downloadversion Om det är någon av er på forumet som tänkte ladda ner den så lägg upp ordentligt med screens och gärna kommentarer om spelet
Här hittar ni nerladdningen http://www.aerosoft.com/cgi-local/us...?showd,,D50176
2008-09-20, 12:16 | #2 |
STW-member
|
Ladda ner och ladda ner. Man måste betala också. EUR 29.95 kostar kalaset. Och du väntar på screen shots? Och kommentarer? Så att du själv kan avgöra om det är värt pengarna. Nice try...
2008-09-20, 12:43 | #3 | |
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
2008-09-20, 13:31 | #4 |
STW-member
|
Jo jag misstänkte det det vär därför jag la en smiley efteråt.