![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Nu är version 1.20 av WoS släppt för er som tidigare köpt spelet via download hos Aerosoft.
1. Logga in på erat Aerosoft-konto: http://aerosoft-shop.com/index.php?language=en och ladda ner WoS på nytt (filstorlek 528MB) 2. Avinstallera den tidigare versionen och installera om WoS till version 1.20. |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Vad har dom förändrat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Bl a innehåller version 1.20 följande förändringar:
- Stabilare spelmotor, nu skall alla "Acess violation error" vara borta. - Alla signaler skall vara fixade. - Tidtabellerna justerade, tyvärr så finns forrtfarande en del fel. - Tågens fart- och bromsfysik ändrad (i mitt tycke tyvärr till det sämre, det är svårare att hålla tiderna nu...) |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker att dom gärna får fixa hastighetsgränsen.
Det är ganska lågt på vissa ställen sen står det 45 då höjer man sen helt plötsligt 15 eller 25 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem