![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() Kritik uppskattas verkligen! ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Snyggt. Är du nöjd med kameran då?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Jag kan inte ge någon kritik eftersom jag inte ser några brister!
![]() |
#5 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
"Kritik är en positiv eller negativ bedömning av någon eller någras prestationer eller beteende. Ordet i sig är neutralt men uppfattas ofta som negativt laddat" Något som ju egentligen är helt fel. Kritik kan som synes även innebära positiva ord. Något som ytterst få här på forumet insett, kritik är här synonymt med en halvbra eller dålig bild som kan bli bättre. Dvs konstruktiv kritik. Så Jared, du kan visst ge kritik. Tex positiv sådan ![]() Jag har bara positiv kritik att ge till dig Hemulen. Grymt snygga bilder. Blir imponerad. Din inkörsport för system är obefintlig i bilderna. Läckert ljus, läckra spegligar i den våta asfalten. Bra skärpa. Helt enkelt bra bilder ![]()
http://puggen.deviantart.com/ Senast redigerad av Eric B den 2008-12-27 klockan 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tjusigt!
Lite Tokyokänsla över det här faktiskt. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Fin skärpa du fått till, kul med alla ljuspunkter i bilden. Dock får jag känslan av att det lutar åt höger, möjligen är det en illusion, hursom en mycket bra bild!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Jävligt snygg bild. Bor i Sjöstaden själv,
![]() |
![]() |