![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag funderar på att bygga en svensk rutt till KRS... Dock kanske inte helt verklig, men jag ska lägga ner tid på landskap osv så det kan ju ta ett tag för rutten att bli klar..
Jag skulle dock behöva objekt till banan (signaler m.m) det verkar som KMW har signaler på g men jag vet inte hur lång tid det dröjer.. Men innan jag börjar bygga undrar jag om någon är intresserad av en svensk bana? Som sagt ska jag bygga detaljerat osv, men det behövs objekt.. Banan lägger jag upp för nedladdning när den är klar (om intresset finns). Vad tycker ni?
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
En svensk bana, det tycker jag låter alldeles utmärkt!
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, jag är intresserad av att göra en skånsk rutt
![]() ![]() Vad tycker ni?
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Låter bra! Ett tipps, sätt inte ut signaler, kontaktledningsstolpar mm fören det finns svenska. Det tar tid att få bort dem(vilket jag har erfarit)
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu när RCn är på G så tänkte jag börja med en svensk rutt
![]() ![]() Men jag undrar fortfarande, har någon något på G? Typ signaler, tavlor, plattformar, kontaktledningsstolpar? Visa gärna en bild här på vad ni har och skriv när ni räknar med att det ska bli klart, ingen exakt beräkning utan en gissning. Skulle vara toppen.
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Kul att du är sugen på att bygga svenskt! Tyvärr har väl jag inte så mycket på arbetsbänken för ruttbygge just nu. Föralldel, Alvesta stationshus har jag ju iof...
Angående signaler, luftledning etc, kolla i den här tråden, det finns hopp; http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22190 Sedan finns det ju massa planer på allt man ska bygga, det är ingen hejd på det... Men, det får komma vartefter... |
![]() |
![]() |