![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Ja, jag tröttnade på att skriva ett nytt ämmne varenda gång jag letar efter en rutt. Så om ni letar efter en rutt eller vill tippsa om någon så kan ni skriva här.
![]() Jag ska börja med att själv fråga efter en rutt, jag undrar om Gardermoenbanan (eller vad den nu heter) mellan Oslo S och Gardermoen Flygplats finns till MSTS. Annars är jag också intresserad av andra linjer mellan "centrum" och flygplatser. Jag har redan rutterna Den Haag - Schipool och Denmark 2000 (man kan köra Köpenhavn - Kastrup), men finns det något annat liknande också? Det kan ju också vara längre rutter som passerar en större flygplats också, Jag vet faktiskt inte varför jag fick sån lust att köra "flygtåg" ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Oslo S och Gardermoen Flygplats vet jag att det inte finns. Norrman försökte bygga, blev inte av p.g.a. "Flytog" BM73 inte heller blivit av.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-06-23 klockan 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Ok, synd. Nåja, om någon annan vet någon liknande rutt så säg till!
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
DK2000 har flygområde från tunneln till Öresundsbron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Har redan den rutten. Men tack ändå. Förresten, tänkte fråga en helt annan sak: Det finns en skottlands-rutt som heter "Scottish Central" som verkar vara trevlig. Jag har hittat den på UKtrainsim, men den sidan är 98% hopplös att ladda ner från om man inte är en premiummedlem. Så finns den rutten att ladda ner någon annan stanns?
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Hej vill bara undra om det finns nån rutt i sverige som är oelektrifiera.
Tack för svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej
Jag söker efter en rutt mellan Landeryd - Falköping eller Borås - Ulricehamn. Västra centralbanan går också om nån har ?
Windows 8/10 AMD fix http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35781 Ägare till följande Tåg simulatorer: Microsoft Train Simulator Rail Simulator (Origin) DTG Train Simulator 2015/2013(DLCs) (Steam) Video: Hur man skapar en path i msts ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Finns inte.
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tack bönan för svaret, Roligt att vara tillbaka igen.
Då har jag en annan fråga Finns det Varberg - Borås
Windows 8/10 AMD fix http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35781 Ägare till följande Tåg simulatorer: Microsoft Train Simulator Rail Simulator (Origin) DTG Train Simulator 2015/2013(DLCs) (Steam) Video: Hur man skapar en path i msts ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
|
![]()
Nej, inte heller det. Enda verkliga svenska rutterna är Trollhättanrutten, Stockholmsrutten, DK2000 Malmö - Köpenhamn och Inlandsbanan Gällivare - Arvidsjaur samt några spårvagnsrutter.
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Tack bönan för svaret jag har en fråga till dig?
Skulle du tänka dig att bygga Viskadalsbanan. Den har ganska fint läge med landskap och berg samt små sjöar längst med. Skulle det inte gå så är jag bara tacksam för ett svar
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Så vitt jag vet bygger Bönan två rutter just nu, Borawia Railways och Dalabanan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]()
Och Micke321 lovade mig att fortsätta med Hamnbanan i Trollhättanrutten. När det blir vet jag inte.
![]() |
![]() |
![]() |