![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Här är en uppdatering för Knubbsälens Rc-paket. Den kräver orginalloket som finns här: http://banbyggarna.se/msts/filer/Lok/RC%20LOK.zip
Jag hoppas att ni kan uppskatta förbättringarna! MSTSBin 1.6 eller senare krävs! Se readme för mer info! ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vill bara höra efter, ni som har testat, funkar det som det ska?
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Pga av min MSTSBin-installation så kan jag inte köra något RC-lok. Men bakåthytten (+ allt annat) fungerar som det ska.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
jag laddade ner uppdateringen nu i eftermiddags, jag såg i mappen RC LOK att bakhytt hade lagts till, men när jag kör spelet så kan jag inte flytta något av loken i paketet, hur man kommer till bakhytt, får du gjärna säga p.g.a glömskhet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Wasso: Här kommer svaret på din fråga. Det har besvarats i din tråd om MSTSBin. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....9&postcount=14
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nu har jag testat lite mer djupgående, här är mina anmärkningar: • Bakhytten fungerar bra, men jag läste i någon tråd här på forumet att man ska kunna byta lok om man har två lok i tågsättet, stämmer det? • Om jag kopplar ifrån loket och använder bakhytten för att koppla ihop igen så kan jag inte röra tåget framåt sen,jag har löst det genom att koppla ifrån igen, köra iväg en liten bit med bara loket och sedan koppla till igen. Då brukar det funka, men ska det vara så? Annars funkar det jättebra ![]() |
|
![]() |
![]() |