![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Idag så skulle jag först o främst starta Cmp och det hängde sig av någon anledning så gick in i aktivitets hanteraren och stängde av det, inte installerat något nytt, allt funkade igår, och nu när jag försöker starta Trainz så Låser sig "Launchern" och det startar ej, och när jag går in för o Starta CMP så står det att ingen trainz instalation har hittats, försök igen-
Vet någon va problemet kan vara? rätt akut:P |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Viken typ av trainz har du? Har stött på ett lite liknande om lauchern på trs2006. Det var inte kul när man ville spela!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det är trs 2006:P
Men annars så hur överför man allt man laddat ner till 2006 till 2009? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Man går in i auran/trs2006/local (expolrer)och markera alla mapparna och drå dem till cm2.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
skönt då slipper man alla problem i trs 06^^
Köpte 09 från aurans hemsida förut idag och snart är instalationen klar, så nu blir det till o fortsätta ruttbyggandet^^ |
![]() |
![]() |