![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Då börjar jag bygget av dessa spårvagnar och jag kan inte lova att spårvagnen kommer väldigt snart då jag har fullt upp med annat.
Detta jag håller på med är ingen del av det andra spårvägsprojektet så blanda inte in detta i det, jag bygger detta helt av egna tankar och hjälp från andra. Liten bild som visar hur den kan se ut:
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
en mycket god början jag är imponerad säg till om du vill ha bilder eller ennan info jag är spårvägare så får se vad jag kan ordna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
snyggt..det liknar verkligen M25 an ( och 28,29)... Alla 3 serierna är lika men M25 har lite annorlunda front och bakdel annars är ju M28 och M29 an lika.
Men lycka till .....du gör ett bra jobb!