![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
HEJ på er!
När jag byggde Västkustbanan gjorde jag de snabbt och missade massa stationer och klistrade till rutten Malmö-köpenhamn men då saknades jag ochså nästan allt!, hittade spåren men inte ÖRESUNSBRON , va e den?? Men jag hittade en liknande bro som har vägbana över å tågbana under sig i samma bro.. den heter Beambridge ( ?) och De står mer om de på länken som tågfreak 96 skicka.. kolla där PS : Under Våren å sommarn när jag e klar med Projekt Göteborg tänker vi bygga en sträcka mellan GBG- Köpenhamn då e de större stationerna med i HELA VÄSTKUST BANAN ![]() ![]() Vi har ett mål att försöka bygga hela stäckorna GBG- Malmö-tyskland, GBG- OSLO, GBG- STHLM- (UMEÅ-KIRUNA) För TR 2009 Men den eviga fråga va 17 finns Öresundbron???? Ingen värkar veta...
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-01-04 klockan 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Låter som en jätte bra idé...
Var bron är, ja det är den stora frågan ![]() Tror den fanns i någon tråd, men jag laddade ner den och testade, men icke så nicke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hej! Jag undrar om den kommer att funka i trs2006?
![]() ![]() ![]() Lycka till ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Som där står så är det för TS09. Så jag tror inte att den kommer att funka i 06.. tyvärr..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja var bron e undrar alla men nu e de nåt som spökar... De e inte äns jag som lagts till Ämnet: Malmö-Köpenhamn.. utan jag kom ihåg att de va en Dansk.. men nu står Ämnet på mig.. skumt... de jag syftar på att om de e någon moderator eller nåt som tagit bort de ..så vore de synd för personen som byggt specifikt Malmö-Köpenhamn HAR ÖRESUNDSBRON( Den personen gjorde även inlägget) .. så.. öresundbro-fallet kan då vara löst.. om någon vet vad personen heter..
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-01-06 klockan 01:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag kan ha löst Öresundsbron mysteriet nu: Här har vi länken med samma namn som detta ämnet och Dansken som byggdes Malmö rutten: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=oresundsbron
Jag ska en gång för alla ta reda på var bron är! ![]()