![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Igår läste jag Basses tråd om svenska vagnar, och där var det ganska dött. Så jag bestämde mig för att försöka måla om en vagn till en svensk. Resultatet blev väl inte superbra, men det finns ju inte alls mycket svenskt "rullande material", så här kommer den! ![]() I paketet ingår en sittvagn och en bistrovagn. De ser i stort sett likadana ut, förutom att det står BISTRO på vänsterkanten på bistrovagnen. Interiören i Bistrovagnen är likadan som i sittbagnen, vilket kanske inte är 100% trovärdigt. Men, men... ![]() Zip-filen blev väldigt stor, så jag fick dela den. Det är väldigt viktigt att man installerar de direkt efter varandra, annars blir det fel... Men i vilken ordning spelar ingen roll ![]() English readme included. It's very important that the Rwp's are installed directly after eachother. But it does not matter in which order you install them. ![]() Bilder:
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
thanks
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Bättre än inget
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack, vi får hoppas att någon vill bygga riktiga svenska vagnar snart!
![]() newS: You're welcome ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2010-02-25 klockan 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |