![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Jag har installerat det stora paketet av C20 på svoyager men sedan när jag körde på banan t-bana setup så ser man inte stationerna och när man ska ner i tunneln så åker man under själva plattan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej! Jag ser att du saknar assets för rutten, dvs objekt för rutten. Om du inte har installerat de objekten så syns de heller inte i Trainz.
Högerklicka i CMP och välj View Depencis. (Något sånt är det ![]() Du måste alltså vara reg. hos DLS och Auran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
CMP = Content Manager (Plus)
så ja
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Starta upp Trainz ContantManager v2.0. Välj fliken Missing Dependencies, markera allt där och högerklicka med musen och välj Download. De dyker då upp i Download Helper fältet ute till vänster. Tryck sedan på startknappen och vänta tills det är klart. Det står då Idle igen. Det är inte säkert att allt laddas ner. Det kan vara så att det inte finns hos Aurans DLS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack! Det funkade! Nu kan jag köra sträckorna I Tbanan
|
![]() |