![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Det dåliga med trs 2006 är den usla enginespec som tillföljer när man laddar ner tåg....finns det överhuvudtaget någon bra enginespec där ute? Tänker främst använda till DSB ET (X31)...så något som accelererar måttligt snabbt och kan komma upp i ca 200...
Har inte hittat ett skit än sålänge... :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har du testat ALLA tåg som finns inbyggda till att börja med?
Det lär nog finnas ett flertal specar som stämmer ganska bra, som skulle gå att använda. Synd att du inte kan ladda ner från DLS, gjorde en snabb sökning på engine, fick drygt 1.100 träffar (även om alla inte är enginespec, så finns det nog åtskilliga att välja på).
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, men den ska ju kunna gå fortare än den får gå... Jag har för mig att jag har läst någonstanns att Rc6 har provkörts i 230 trotts att den bara är godkänd för 160.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Precis vad ja menade.....största tillåtna hastighet är inte största hastighet
![]() Ja har en möjlighet....jag kan logga in på DLS, så om ja söker så kan ja kanske hitta nåt bra, då mejlar ja användaren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ladda ned Lan's Xoa7, där kan man snacka om enginespecs!
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Var hittar man den?