![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej jag undrar hur man målar om tågen på trainz, Jag har sett att många har pratat om det och skulle gärna vilja lära mig det.
Ska man ha något specielt program? ![]() ___________________________ Mvh Rc611 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
jag använder paint shop pro men det är lite oldschool program
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej! Måste jag installera klonen och orginalet innan jag målar om?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
du måste ha originalet nedladdat och inlagt i spelet sen klonar du den där efter har orginalet ingen betydelse för resten av processen. klonen då målar du färdigt och byter namn på i config filen sedan "edit-Commit" och voila den finns i ditt spel under det namn du gav den med den lack du gav den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte riktigt hur man ska göra, jag har gjort en klon och har laddat ner Pspp + installerat tåget innan. Jag vet inte nu hur jag ska göra nu, ska jag öppna pspp eller höger klicka på
klonen, Har inte fattatn riktigt hur man ska göra? ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Rc611 den 2010-04-16 klockan 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()