![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nån mer än jag som får som laddhack?
Sen jag köpte ny dator, så har jag mest spelat andra spel (dirt2 mest) och dom har fungerat perfekt. Jag tog och provade MSTS, vilket fungerade mycket bättre än förut och just dom irriterande laddhacken var helt bortblåsta. Sen provade jag RW, rutten Oxford-Paddington och scenariot Rush hour run. Satte vyn så jag såg hela tåget bakifrån. Efter jag kört nån minut så droppar FPS till botten för nån sekund. Sen rullar det på ett tag till nästa laddhack eller vad fasen det är!? Spelar ingen roll hur jag har inställningarna heller, kan tjäna nån FPS men laddhacken är kvar. Har provat IOW och SADs rutt och inte märkt nått där än... Är det nån mer som har dessa problem eller är det bara jag? Menar då på Oxford-Paddington rutten! Kommer inte ihåg om jag körde nått på denna rutt med gamla datorn och hur det var då????? Min nya dator: AMD Phenom2 X2 3,2ghz (upplåst till X4), 4gb DDR3 1333mhz, ATI HD5770, Samsung spinpoint 1tb...
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nån som har lust att prova Oxford-Paddington och scenariot Rush hour run och se om det flyter på eller om ni har samma problem som jag har!? Ni behöver bara köra ett par minuter...
Skriv då gärna vad ni har för dator också!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag provar efter jobbet på min bärbara.....
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack på förhand Pursche!
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Kan laddhack bero på uppdateringsfrekvens? Jag har 75Hz på min datorns bildskärmskort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har inte tänkt på det, men borde ju gälla alla rutter då tycker man!?