![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Trist att Sverige inte gick till Eurovision song contest finalen. Tittade igår på semifinalen och Läst aftonbladet idag efter skolan. Var det inte också första gången Sverige inte gick till finalen. Trist. Tittade ni också på semifinalen.
Vad tycker ni om det här?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
jag tyckte sverige röstade på fel låt.. så jag kan förstå vf vi inte kom med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Lägg ner skiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
![]()
jaa det tkr jag med=)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Ja lägg ner det!
Det har funnits så många år nu!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Varför lägga ned "skiten"? Bara för att vi inte kom till final? Hur hade det låtit om vi vunnit hela baletten? Då hade det minsann inte varit snack om att lägga ned det hela!
Skärpning! Man måste kunna ta ett nederlag!
![]() |
#7 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Med tanke på hur många som uppskattar melodifestivalen så känns det rätt meningslöst. Det intresserar mig inte ett dugg, men jag har löst det problemet genom att helt enkelt inte titta på eländet.
Prova det du också! ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2010-06-01 klockan 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() Jag låter bli att titta, och det funkar skitbra. Dock är det alltid skönt att beklaga sig över hur TV-människor år efter år offrar bra sändningstid för skit som detta ![]() |
|
![]() |
![]() |