![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Slänger upp lite bilder på min bana, det är min första så den är väl inte jättefin precis, hehe. Här är bilder från den station man börjar köra ifrån:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En bra början får jag säga fortsätt och bygga så kommer du lära längs vägen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag kommer att kolla lite hur andra banor ser ut för att få idéer till min bana, jag ska försöka göra den så bra som möjligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ser bra ut, ett litet tips i all välmening bara. Om du gör landskapet lite mer kuperat så ser det mer verkligt ut. Dessutom är växel 79 lite väl skarp, om du gör om den lite kommer det se snyggare ut och tågen riskerar inte att spåra ur
![]() /Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag tar gärna emot tips, jag är ju nybörjare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Jag såg på en bild vid stationen att du har fått till så raka spår bredvid varandra, är det ngn knapp som man ska klicka in då eller??
![]() För när jag ska göra spår bredvid varandra så tror spelet att jag vill förtsätta på det första spåret när jag ska lägga det andra spåret så nära som möljigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Vaaaa!!!!!!!!!
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
rc611 Bygger en Sj Fantasi rutt. Senast redigerad av Rc611 den 2010-07-28 klockan 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Om det är 04 eller 05 vet jag inte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
De finns på STW´s hemsida
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Tack ! Men skullöe du kunna göra en länk till sidan där bommarna finns på för STWs hemsida strular.
MVH rc611 Senast redigerad av Rc611 den 2010-07-28 klockan 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Föresten vilken av sidorna går du in på? www.stw.se eller www.stw.se/index_swe.html den finns bara på den vanliga, altså den utan index_swe grejen
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2010-07-28 klockan 22:14. |
|
![]() |
![]() |