![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Bengan. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Precis där innan för har man travat.. Tips Bengan:
Om du går runt Hagalund så du kommer bakifrån finns det en bro som man kan fota ifrån.. Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
DJTimboy. Menar du här. Precis bakom ryggen en 3-400 meter ligger bussgaraget Råsta där jag jobbar
Hoppsan, nu glömde jag att krympa bilderna igen. Bengan. Edited by - Bengan on 29 January 2003 19:55:39 |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte kanske..Men det är så att det ligger nån tvättborstar där och det blir ett spår till slut.. Brukar åka Ue/Uf stup i kvarten där.. Det ligger typ vid SJ´s tränings lokal eller tennisbarna om det är det i dagsläget...
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Tvätthallen det gröna i bakgrunden har jag för mig, bakom mig SJ´s träningslokal och till vänster kommer bron (Sjövägen) över två spår. Vid spårets slut ligger garaget till höger bakom buskarna och till vänster sporthallen i Ör (Hallonbergen). Och det är väl den här Uf:en du har åkt med.
![]() Bengan. |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nja inte åkt med Uf eller Ue.. Det var med pappa som när gick en rund gång med 93:an tror jag det var.. Så var det full på personbangården så vi fick åka upp ända dit..
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() ![]() Edited by - DJTimboy on 29 January 2003 20:31:18 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilder mot Hagalundsdepån. | Bengan | Off-topic | 10 | 2003-02-10 22:29 |