|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2010-08-09, 23:04 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Vbsr3
Hej!
Installerade denna rutt. Sedan kunde jag inte starta simulatorn. Funderar på vad jag har gjort för fel för jag gjorde exakt vad som stod i installationstexten. Rutten kräver också New Roads och X-tracks så dom blev också installerade. Det enda jag kan tänka mig är att X-tracks filen har rört till det på något vis för hela spelet, för det kom upp någon varningstext innan installationen som jag aldrig läste. Vad tror ni jag har gjort för fel? Hur som helst så har jag avinstallerat simulatorn och tänker börja om från början. |
|
2010-08-09, 23:22 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Tänk på att installera Xtracks EFTER newroads, det är viktigt!
2010-08-10, 00:07 | #3 |
Medlem
|
Det var just det jag gjorde!!!
C |
2010-08-10, 00:38 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Installerade du MSTS-Bin efter MSTS-update?
|
2010-08-10, 00:47 | #5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag har också haft erfarenheter av att MSTS kan krascha om man har aktiviteter som behöver tåg som inte är installerade. Notera att det finns en mapp innuti VBSR-3 mappen som innehåller tåg. Det är också viktigt att du kopierar mappen GLOBAL som följer med VBSR och lägger in den i MSTS huvudmapp.
2010-08-10, 20:43 | #6 |
Medlem
|
#4 Eh, MSTS-bin? Nej, det har jag inte, men däremot updaten. Var får man tag i bin-filen?
|