|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2003-01-31, 17:03 | #1 |
Medlem
|
Nedladdning filer
Hejsan
Idag när jag povade att ladda ner filer, så till min förvåning fungerade det. Vet inte om det är ändrat något. Men jag blev glad när det funkar. Får hoppas det gör det fortsättningsvis också Mvh Janneå |
|
2003-01-31, 17:45 | #2 |
Medlem
|
Hej!
Ladda ner filer har väl alltid fungerat? Om det inte fungerar så klickar du bara på Forum och sedan loggar in, så skall nedladdningen fungera till 100% procent! Med vänlig hälsning: Pson http://www.tagbilder.com |
2003-01-31, 21:13 | #3 |
Guest
|
Jag har faktiskt också haft problem med att ladda ner filer här från forumet trots att jag är inloggad, men efter att ha trixat ett tag brukar det lösa sig (bland annat brukar jag öppna nu fönster, logga in och ut osv.).
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
2003-02-01, 02:16 | #4 |
Medlem
|
Att det alltid har fungerat! Kanske om man är direktuppkopplad mot nätet, men inte om du är tvungen att sitta bakom en bredbandsdelare "brandvägg". Ett sätt har varit att klicka på download och öppna istället för spara, för att hålla linjen öppen och sedan klicka på det man vill spara.
MVH janneå |
2003-02-03, 16:45 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Jag har råkat ut att hemsidan slutat fungera, så jag klickade till forumsidan och uppdatera den och sen tillbaka till hemsidan för hemladdningen ska fungera. MVH Totte
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bränna .bin filer? | StefanD | Off-topic | 0 | 2004-12-03 13:36 |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 17:13 |
Viktigt: Nedladdning av filer från msts.e-buzz.net | Christian | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2003-05-09 00:42 |
Auran [varför får man inte alla filer till scen.] | mikath | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-04-26 20:15 |
Nedladdning | janneå | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-11-20 01:03 |