![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Jag har ett problem med Trainz 2010,
när jag startar spelet och kommer till menyn (Railyard,drivers osv) så finns inte Surveyor att välja och för det andra så laggar det jätte mycket. Vad är felet, eller vad ska jag göra för att det ska bli bättre? Tacksam för Svar! Här är en bild: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Välj den bana du ska bygga i och sen "Edit Route".
Anledning varför det laggar kan vara att ditt grafikkort inte är bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Du har ju create route uppe till vänster som är samma sak tror jag :P
Så dom har väl optimerat lite saker :P
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej! Tack till båda, ska kolla grafikkortet när pappa
kommer hem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det måste inte vara grafikkortet, kan lika gärna vara processor, hårddisk, API (DirectX/OpenGL), eller drivrutiner till något av ovanstående.
Lättast skulle vara om du talade om vad för processor, och grafikkort som sitter i datorn.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har inte så bra kolla på det men hittade lite saker, säg till om det inte verkar troligt.
Grafikkort: NVIDIA GeForce 7050 Processor: Intel (R) Pentium (R) Dual CPU E2180 @ 2.00 GHz 2.00 GHz Processorn hittade jag när jag högerklickade på Dator> sen Egenskaper. |
![]() |
![]() |