![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Hej, Per heter jag, 26 år från Örnsköldsvik.
Har varit med på detta forum en lång tid men det är först nu jag blir aktiv här då jag införskaffat Trainz 2010. Först laddade jag ner detta och ordna serialkey via internet men sedan köpte jag en version för nerladdning så nu har jag en skarp nyckel! Ställt diverse typiska nybörjarfrågor här i forumet och lagt ut en hel del bilder under Screen Shots, nu fann jag denna avdelning och det kändes lämpligt att starta en liten "blogg" eller byggartråd här där ni kan följa mitt senaste bygge. Jag lägger upp några äldre bilder nu, kommer resten senare. Bild1: Bollplan och kyrka. Bild2: Testar begränsningarna och märker att loken klara mycket. Bild3: Min första by och första samhälle. Station, pub, kyrka, hotell och bollplan. Senast redigerad av Pe4r den 2011-02-12 klockan 03:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Då satt man här igen då, måste ju visa upp nuvarande bangård kom jag på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag gjort ett sidospår i det branta berget - som kommer jämnas ut snart.
Det är ett sidospår som stannar på en viss höjd istället för att gå varken uppåt eller neråt i lutning. Lite färg på detta så kunde det se väldigt verklighetstroget ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Keep up the good work!
Ser riktigt fint ut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack för kommentaren!
![]() Ska just "återgå till arbetet" och bygga vidare. ![]() Hittade 2 fina lok, ser ut som storebror och lillebror. Efterlyst lite info om dessa i en forumdel..... Senast redigerad av Pe4r den 2011-02-13 klockan 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Märkligt, 237 objekt i screenshots och nu får jag inte några fler där, måste använda mig av paint istället, jaja får tömma mappen och prova igen.
Igår kom jag på en god tanke som kan kännas ganska verklighetstrogn - alltså idén. Man gör en stigning och då man kommit upp i rätt höjd svänger spåret av det område där man har själva stigningen, får för mig att det kan se ut så här på vissa ställen kanske. |
![]() |
![]() |