![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej alla!
Har fått en ny dator och har installerat om ts2009 på den och kört uppdaten. När den var klar så ville det laddas ned ytterligare patcher. Vilken är den nuvarande högsta builden på ts2009? Jag har nu Build 40040 Hälsningar LokKalle
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Övriga servicepackar finner du här. Trainz Service Packs. SP3 (build 41844) och SP4 (build 44653). Om jag var du så skulle jag inte uppdatera till SP4 i nuläget, då den har en del allvarliga buggar (problem med att spara rutter bl.a.). Jag funderar själv på att återgå till SP3 (build 41844), som är den senaste stabila versionen av TS2009. För min egen del så använder jag TS2010, om jag vill bygga för trainz version 3.3. EDIT: Länk till TS2009 SP4: Bugs thread TS2009, SP4 (trainz version 3.3), var en god tanke på att göra landskapsbyggen (rutter) kompatibla med TS2010. Men en hel del oförutsedda problem uppstod, då användargränssnitten inte är kompatibla med varandra. För min egen del så använder jag TS2010, om jag vill bygga för trainz version 3.3.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2011-07-10 klockan 19:54. |
|
![]() |
![]() |