|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2011-08-29, 22:17 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Class 66
Hej!
Jag har köpt Class 66 av Steam och betalat 11.99 Euro. Var hittar jag detta lok? Fattar ingenting. Det är första gången jag handlar där. |
|
2011-08-29, 22:30 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
Har steam lastet Class 66 ned ?
Hvis du er usikker, sjekk package manager om det står noe om class 66 der ? Hvis ikke, gå inn i steam, Library/bibliotek, finn railworks, høyreklikk på railworks, finn properties/egenskaper, også local files/lokale filer, også trykker du på verify integrity of game cache/bekreft integriteten i spillbufferen, knapp nr. 3 Det kan ta litt tid, men da laster den ned alle filene du har kjøpt til Railworks fra steam Hvis Class 66 er installert, går du inn i Tools & Docs - Remove/delete blueprints eller noe. Hvis du ikke får trykket på knappen, start opp "mini-menyen" på nytt (Spillet må ikke starte/kjøre). Når du starter spillet etterpå, og du er inne i ønsket rute, finner du utvikler RSDL, og haker av på RailSimulator Problem solved ?
2011-08-29, 22:35 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Tack!
Jag tror det blir bra! Jag hittade den som du skrev. |
2011-08-29, 22:36 | #4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Har du laddat ner loket? Det gör du med deras program som du installerar på datorn.
Välj "View Games Library" under menyn Games, så ser du nedladdningsprocessen. Steam1.jpg Vill du sedan se samtliga DLC som du har installerat till RW högerklickar du på Railworks under samma Games Library och väljer "View Downloadable content" Steam2.jpg Lycka till! ocvn hann visst före, men hoppas jag var till hjälp ändå. Senast redigerad av Bombardier Train den 2011-08-29 klockan 22:37. |