![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
En lite tidig julklapp från mej & Lennart, nämligen SJ's ånglok N576.
För att det ska fungera, så måste orginalloket, och alla delar från det, vara installerat, och det finns här http://www.e-buzz.se/forum/showpost....95&postcount=7. Med lite tur, så kommer nog tomten med fler ånglok, innan det har blivit julafton ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Finns inte ord för att beskriva erat jobb på modellerna som ni släpper och alla dess varianter!
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
och det är ju fantastiskt.. med bl.a dessa ånglok ni tillverkar... fortsätt gärna med detta.. och Tack!...
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Underbara ånglok, men vad har jag för fel ?
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ekan,
När jag ser vad du kan göra med mina taffliga texturer kan jag inte annat än vara full av tacksamhet att du ställer upp och gör mina modeller fulländade utseendemässigt!!!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-12-18 klockan 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
KBM111,
genereras verkligen det skriptfelet av N-loket. Du har inget annat utsatt som kan generera det???
![]() |
Taggar |
Ånglok |
|
|