|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2012-01-10, 18:07 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Mariefreds Stationshus
Det är många och rätt stora texturer så även Mariefred blev för stor för vårt lilla intima forum men den finns här:
Mariefreds Stationshus Jag säger "Klart ut..." från Mariefred, och med adress till Bjornl, "... nästa Läggesta!"
2012-01-10, 18:46 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
Hej LAn
Tack! som du ser är jag ute och luftar dina kreationer. Och vilket aggresivt och hest ljud du har gett Hamra. Om Läggesta säger jag, imorgon.
2012-01-10, 23:02 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Man känner verkligen igen sig! Är (som vanligt från dig) väldigt, väldigt verkligt! Stort tack för detta (även i verkligenheten!) jättefina stationshus! Angående att du aldrig varit där, så rekommenderar jag verkligen en tur, banan är jättefin och intressanta fordon kör man verkligen med. Du är även välkommen till Malmköping!
2012-01-11, 12:06 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
Tack för ett enastående arbete. lade upp några bilder från Mariefred här.
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...861#post253861
2012-01-18, 19:24 | #5 |
Veteran
|
Uppdatering
Ni har förstått att det är Betaversioner ni laddar hem? Förändringar görs vid behov och nu kommer ännu än!
Mariefred Station New
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn Senast redigerad av lan den 2012-01-18 klockan 19:25. |
2012-01-19, 12:29 | #6 |
Veteran
|
Felaktigheter + NrSlJ Mariefred
Hittade några texturfel på senaste varianten som nu är tillrättade:
ÖSlJ Mariefred Dessutom en oskyltad version målad i murrigt grönt i ett försök att efterlikna orginalet från NrSlJ-tiden. Den som orkar får gärna klona, måla om och ladda upp! Se nästa post!
"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn Senast redigerad av lan den 2012-01-19 klockan 22:44. |
Taggar |
öslj, mariefred, stationshus |
|
|