![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
intressant grafiken ser likvärdig ut till rw möjligen lite vassare med
hytt miljön ser helt under bar ut :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Man borde ju snart släppa lite mer information, om man tänker släppa simulatorn i sommar. Tycker det är lite trist att den linje man visar bilder på är mitt i en öken...
![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2012-04-21 klockan 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det jag är intresserad av är hur många funktioner på loken som blir simulerade. Kommer man kunna växla mellan olika menyer, läsa olika värden osv på displayen? Hur är fysiken, kommer tågen att bete sig som tåg gör, eller blir det modelltåg av det hela? Osv.
Det ser riktigt lovande ut med den sista bilden, men frågan är om det är statiskt eller om de värdena är dynamiska och går att ändra. Men om så är fallet, blir det genast mycket mer intressant... ![]()
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2012-04-21 klockan 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
någon som hört något mer om denna nya sim?..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Inte mer än vad som står på hemsidan...
![]()
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Lite ny info. Låter mycket spännande med multiplayer och möjligheten att ha en spelare som sitter som trafikledare för de andra. Läs gärna!
http://www.3dtrainstuff.com/press.html
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ska bli riktigt kul å testa detta å kommer skicka länken till alla jag känner så dom med kan suporta detta... (undar om det kommer via steam med? ) Gripen00 Senast redigerad av Gripen00 den 2012-05-16 klockan 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Tråkig rutt bara, verkar mest vara öken...
![]()
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
blir mer med tiden så länge vi stöttar dom..
å sen gillar jag på något viss den banan (kör den till å från i rw3) Gripen00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Framförallt älskar jag multiplayer-systemet. Det här blir spännande och jag tänker garanterat köpa simulatorn i sommar.
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2012-05-20 klockan 21:56. |
|
![]() |
![]() |