![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag söker bilder, ritningar och annat för att kunna få till lokstationen i Mariefred, det vit-rosa lokstallet bl.a.
Allt är välkommet, hittar väldigt lite på nätet. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej Lennart! Har tyvärr bara denna bild att bjuda på. Har även lite bilder från sommarlägret i Malmköping i somras, men mest interiörbilder om det intresserar (en på ett hörn också(?!?!) med ett lok i hörnet), tyvärr med lite folk på, vi var en rätt stor grupp ungdomar så.
![]() Klicka på bilden för fullstor bild.
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Tack Joakim,
en utmärkt bild!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn
Nu slumpar det sig så att ja åker förbi Mariefred på Lördag om en vecka. Jag tar och mäter upp och fotograferar den så sänder jag dig materialet
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Du är en ängel bjornl, då vet jag att det blir lätt att bygga med dina bilder och skisser som underlag!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn
Men en frusen ängel, resan är framflyttad en vecka på grund av vädret så det blir inte idag. Däremot sänder jag över ett paket för Läggesta nedre idag till dig.