![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej.
Vad gör man för fel ? Får denna varning Texture iorebogey texture is missing or could not be loaded for mech iore bogey front.im. M.V.H H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har själv haft precis samma problem och jag tror att det beror på någon form av fuling jag gjorde med anvisningen till texturerna till boggien i meshen som gick an i trs2006 men inte alls uppskattas av nyare versioner.
Har tyvärr inte tillgång till källfilerna i nuläget så jag kan inte dra ut någon uppdaterad med texturen korrekt pålagd. Det kan ju också måhända vara något helt annat som spökar så bäst vore ju om Ekan eller någon annan som är mer bevandrad i trainz textursystem än mig kunde ta en titt på grejerna?
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
När jag la upp mina ommålningar på IORE-loken, så skickade jag även med ommålade boggies, och dom hade jag pulat till, så att ovan nämnda varning försvann. Kruxet är att jag inte minns vad jag hade gjort, och jag har inte kvar org. boggierna, så att jag kan gämföra med dom heller. Ska se om jag får lite tid över, så kan jag kolla (om inte "sälen" hinner före, hehe) ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej
Tack för svaren. Ska säga att jag kör 2009 build 44653. har kryssat i det som står i posten. M.V.H H-E Hedström |
![]() |
![]() |