![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej på er alla som tålmodigt väntat länge (Snart 9 år) på rutten Trollhättan 2.
Trollhättan 2 är nu äntligen släppt och finns hos BanByggarna. Ni alla som har frågor att ställa, kan ni göra i den här tråden. Lycka till och njut av rutten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Wow! Grattis Totte!
Nu får jag skaffa MSTS igen så att jag kan pröva ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Ett fantastiskt arbete som du lagt ner Totte och stort Grattis. 9år är ett långt dedicerat arbete.
Har inte MSTS installerat men det här är ju ett måste. Tack och nu måste jag fråga hur känns det att vara klar, eller finns det planer på att fortsätta?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2011
|
![]()
Äntligen, grymt bra jobbat!
![]() ![]() ![]() Ska spela den om ett tag, då jag inte har spelet installerat och det ligger inte hemma hos mig... så får avvakta ett par dagar tyvärr. Men längtar så förbaskat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vill också säga tack för ett fantastiskt arbete Totte och övriga inblandade. Själv skulle jag nu inte haft nått emot samma rutt, fast till RW. Men du vill säkert ha en paus nu...
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack alla för vänliga komentarer!
Jag är glad att det är över nu. Tar paus ett tag. Det blir säkert mer bygge senare. |
![]() |
![]() |