![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Hej, här kommer en fråga till er som har Trainz 2010 engineers edition. Jag bygger och kör i Trainz 2009 och är ett STORT fán av The milwaukee road (tro mig, har laddat ner alla milwaukee road grejer från DLS). Jag undrar om någon av er med trainz 2010 kan skicka mig rutten och elloken? Bara en fråga.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Finns inbyggt i spelet och heter "Avery-Drexel". Det är , antar jag, bara en del av rutten. Ser du den inte så klicka på "stjärnan" för att visa alla rutter, inte bara favoriter. Hälsningar EDIT: Inbyggd i Trainz2010 alltså. Om den finns inbyggd i 2009 vet jag inte. EDIT igen: Vet inte om det är möjligt att använda den i 2009 då spelet är mycket dåligt på "bakåt-kompabilitet".
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2012-07-08 klockan 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2012-07-08 klockan 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Axel - Drexel rutten som finns i Trainz2010 går inte att installera i TS2009 pga den uteslutande använder speedtrees som inte finns i TS2009 - banan skulle mao bli trädlös.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz ![]() Senast redigerad av legotrainzman den 2012-07-08 klockan 22:46. Anledning: stavfel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Du kan inte få någon bana från TS2010 till TS2009 pga att TS2010 använder lager, vilket inte TS2009 gör.