![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag är lite nyfiken på hur allas datorer ser ut här, då vi har folk som spelar allt från MSTS till Railworks, och som vi vet har ju dessa otroliga skillnader i systemkrav. Kan börja med min; AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3,10 GHz 3 Gb RAM 32-bit Windows 7 ATI Radeon HD 4650 500 Gb SATA HD DVD-multi Recorder 3,5 Floppy 5 1/4 Floppy Kanske ligger några år efter vid dethär laget, men duger för att hänga här på forumet och spela gamla spel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Bifogar en bild på den med, halva roliga är ju hur den ser ut.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Så ser din signatur ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Här är min nya dator. Har också en MacBook Pro (med Windows 7, såklart) som jag fick av skolan. Gamla datorn är såld.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Själv så har jag:
AMD 965 Black Edition X4 oc 4,2ghz 16GB ram 1600mhz 64bit vista ultimate 2 st Nvidia GTX 560ti (SLI) 2 st 1TB hårdiskar Samt ett gammalt MSI 970A-G46 moderkort. Inte heller "up to date" men den funkar för hålla 60+ fps i trainz och 60+ fps i BF3 med ultra settings. ![]() Bifogar en bild på hur burken ser ut:
![]() Senast redigerad av rely den 2012-11-17 klockan 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Chassit du har är riktigt bra om jag ser rätt! Hur mycket kostar ett sådant?
EDIT; Ser det inte, men menar att jag vet det är ett bra chassi. ![]() Senast redigerad av GBSF den 2012-11-17 klockan 20:58. |
![]() |
![]() |