![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag har laddat ner bjornl:s fina DONJ-modeller och tänkte bygga en del av DONJ-banan. (Jag har med egna ögon sett hela Lingheds station med sågverk, kabelkran, omlastningskran, mm + Vintjärns gamla gruvanläggning när driften pågick, någon gång i slutet av 50-talet.) Men jag "går bet på" en sådan banal sak som att när jag placerar rullande material i surveuer så försvinner de i driver-läge (bara röken syns på loken). När jag sedan går över till surveuer-läge igen är allt borta..........Vad gör jag för fel?? Är det lagerhanteringen som jag inte lyckats klura ut eller??
Fler frågor: Var hittar man erforderliga? tillbehör STL Common source 3.12.4.b3.cdp, STL Sound Library 3.11.1.cdp, mm. Har gått in på den adress som anges och hamnar på detta forum.....?? Vidare saknas KUID:s också tex till Mallet-lok nr 12 - 177292:204091, 177292:209000, 67375:100374, 67375:100377, 67375:100437, 67375:100440 - Var hittar man dem? Tacksam för lite "hjälp på traven"av någon av er duktiga byggare på forumet Goran |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag förmodar att det är bl a STL-koppel du söker. Det verkar som om länken dit inte fungerar. Skicka mig din epostadress så kan jag hjälpa till med STL-koppel. Pröva med: nils.blid@bahnhof.se
Nisse |
![]() |
![]() |