|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2013-02-01, 01:34 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Validera Steam-Cache-filer
Hej!
Jag validerade alldeles nyss och blev lite besviken på. RW-svenska försvann och FPS sänktes rejält. 15 FPS! Jag blir tokig på RW. Förra veckan uppdaterades AMD Vision engine control center i min dator och försämrade Fps lite grann. Jag vet inte hur jag ska göra nå´t åt det för att få upp Fps. Trodde att validering skulle kunna höja Fps. Vet ni hur...??
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-02-01 klockan 10:35. |
|
2013-02-20, 20:48 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Starta om datorn
Hej
Man får ha "starka" nerver med TS. Jag har märkt att TS flyter mycket bättre om man startar om datorn, innan man skall köra. Stäng av program som ligger i bakgrunden, om du har några . Jag brukar blockera min Brandvägg efter jag startat spelet, då blir man inte heller störd av "massa trams", som hux flux kan få TS att hänga sig