![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... ta det för vad ni vill men denna lilla statistik längst ned säger väl allt!?
Medlemmar: 6 403, Aktiva medlemmar: 492 Jag har förmånen att samarbeta med ett antal medlemmar som är intresserade och deltar i utvecklingsarbetet, men många fler skulle kunna delta! Men viljan och engagemanget saknas kanske? Att "portalfigurer" som Ekan hoppar av är minsann inget sundhetstecken för detta forum utan snarare en stor tragedi ! Jag är snart beredd att ta samma väg som Ekan, inte till USA kanske men till ett bättre land för Trainz än "ointressets Sverige". Tack för ordet!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Jag håller med dig om att Ekans avhopp inte precis är ett sundhetstecken..
Nu så kan jag bara tala för mig men jag är beredd att hjälpa till med utvecklingen av trainz på alla sätt jag kan.. Dock så kan jag i nu läget varken bygga eller "kludda" speciellt bra men jag är på lärostigen och tar små steg framåt. Men om det är något som du tror att du / ni kan behöva mig för så tveka inte att fråga! Jag vill inte se detta forum gå i graven!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag håller med om att det är tråkigt att ekan försvinner ... Han är en mycket skicklig skapare som jag alltid sett upp till och försökt nå upp till i mitt texturerande ... Vet att jag inte alltid kunnat leverera jätte mycket men har iaf försökt bidra med saker i download sektionen och även med bilder ...håller med om att många kan bättre än de gör ... Det kostar inte så många minuter att ta en bild på ett nytt lok eller vad det nu må vara på sin bana tex och lägga upp i screenshot tråden ... Det e de bästa berömm man kan få i mitt tycke att folk gillar det man gör och använder det man lägger tid på att skapa ... Jag har lite grejer som kommer snart i download tråden det är mitt sätt att bidra... På senaste tid har det blivit en viss uppgång i aktivitet här på forumet ... Men bättre kan det bli och bättre ska det bli! Eller va säger ni?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det här inlägget kanske oxå plattsar här:
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=6272
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Ekan har hjälpt mig massvis med TS12 och att få Svenska prylar att funka, så Ekan du vet i alla fall vad jag tycker om du lägger av...
//Christer |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Citerar LAn:
Citat:
Prolog: Forumet är väl inte någon tragedi, i sig? Alla blir äldre och nya medlemmar strömmar till... Citat:
Epilog: Får man ingen respons så tröttnar man, helt klart. Eller kanske det är så enkelt att ens livssituation och intressen har förändrats?
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-02-08 klockan 12:23. |
||
![]() |
![]() |