|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2013-10-19, 05:20 | #1 |
Medlem
|
Dalabanan [WIP]
Dåså är Dalabanan officiellt igång. Kan någon gissa vilken station jag har börjat med?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
2013-10-19, 07:24 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
Är det Avesta Krylbo?
|
2013-10-19, 11:29 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
Borlänge station?
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2013-10-19 klockan 11:31. |
2013-10-19, 11:34 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Säter möjligen?
2013-10-19, 13:27 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Fagersta
|
2013-10-19, 14:53 | #6 |
Medlem
|
Många olika gissningar är det! Ett svar var rätt!
Jag började med Borlänge. Den stora utmaningen är deras stora godsterminal, så det kommer ta lite tid att bygga hela bangården. Anledningen till att jag började med Borlänge är för att här delas intercity-linjerna mot Mora och mot Falun, och tanken är att jag ska bygga båda grenarna. Vilken gren ska jag bygga först? Bergslagsbanan mot Falun? Kan vara bra, då släpper jag det som en "egen halvfärdig" rutt, utifall någon vill bygga ut banan mot Gävle och mot andra hållet. Behöver hjälp med bilder på bangården. Signalernas och skyltarnas placering? Hastigheten igenom stationen? osv. Just nu har jag bara Google Maps att lita på.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
Taggar |
rw-rutter |
|
|