|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2013-11-06, 19:30 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Inget liv hos RW-gänget??
Hej!
Jag tycker det är trist att det är inget liv hos RailWorks. Ser mest Trainz hela tiden. Sån´t är viktigt att inspirera varandra här i forumet. Vad tycker ni? |
|
2013-11-06, 20:15 | #2 |
Medlem
|
Ja, får jag bukt problemet att använda ASTGTM-data så är jag igång med Dalabanan igen...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2013-11-06, 20:48 | #3 |
Medlem
|
Jag är nöjd med DEM-datan på min dalabana, 20-talet. Jag försöker få igång Klemunds (var det väl) spår men det krånglar lite och min 4-årige son har då ingen sympati för att jag sitter med tågsimulatorn när vi kan spela medieval total war II istället.......
2013-11-07, 18:48 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
Kanske folk (även jag) är besvikna på senaste versionen av Railworks 2014. Jag märkte egentligen ingen skillnad men det finns naturligtvis...
|
2013-11-07, 18:56 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Kampen med höjddata, newS spår som ni brottas med och TS2014 är faktiskt lite bättre. RW är svår tycker jag och har mycket att lära än. Det är jobbigt att leta efter objekt och det tar tid. Tack för ni svarade och jag hoppas fler svarar. |
2013-11-07, 19:03 | #6 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag är helt nöjd med MSTS och ORTS. Visst, jag kör och njuter av grafiken i RW ibland, men jag har inget intresse av att bygga. Men visst, det vore kul om det blev större intresse för RW!