![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Denna tråd får vara till diskussion och info om Gatuspår, Gatstensgator och Luftledningar som nu är uppladdade i Download.
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34746
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2013-12-29 klockan 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Hej!
Jag saknar kuid 67375:101490 för
![]()
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2013-12-29 klockan 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Finns nu i sista post i download!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Tack för hjälpen och det snabba svaret!
![]()
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Får börja tacka för allt det nya materialet, Lennart.
![]() Sen är det dags, att börja bråka lite. ![]() Var ska jag pilla någonstans, för att få sidofönstrena / gluggarna i vagnhallarna. Så att dom blir lika genomskinliga som portarna, så att man kan se in i den ena vagnhallen från den andra, så att även spårvagnarna syns. Nu måste man glida in i den andra hallen, för att dom ska bli synliga. Min tanke var, att man kanske sätter in en kamera i en av hallarna och följa en spårvagn i själva gluggen / fönstret när hon glider förbi.
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Du skall och kan inte pilla bort detta. Det är den skugga (semitransparent) som jag lade innuti hallarna för att morka ned dom.
Jag får väl skära ut öppningar i skuggan i sido och mitthall. Jag undrar om du är behörig att vistas innuti hallarna Bengan ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Dina Mustanger är otroligt fina, men jag funderar över en sak gällande sidoskyltarna på linje 3(blå) vagnarna. 3:an gick väl inte via Linnéplatsen som det står på dina skyltar, utan som idag via Majorna occh Stigbergstorget innan den ankom Järntorget?