![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Efter lång tid här på forumet.
Tackar jag för den här tiden, det har varit givande. Men jag har tänkt igenom mitt beslut att säga upp från Forumet. Flera gånger senaste åren har jag funderat på detta beslut att avsluta mitt konto. Ännu gång Tack för den här Tiden. Kan någon av Moddare stänga mitt Konto. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tråkigt att du lämnar forumet! Du har varit bra forumist, hjälpt oss med olika länkar till downloadsidor mycket bra. Det är inte ditt fel om problem med olika rutter som uppstod, t.ex. Wupper12. Felet var tyskarnas och inte ditt. Det var synd med JBRJ2, jag trodde namnet var annan person som gjorde nå´t med rutten, eftersom det stod "By ___". Jag ber om ursäkt för frågan "Vem är ___. Jag hoppas att du ändrar dig och vara kvar i forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |