|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vem ska vinna månadens simulatorbild juni? | |||
Totte - Herrljunga station | 4 | 28.57% | |
ADDE - Kvällens sista pendeltåg | 1 | 7.14% | |
rac_hammer - Banarbetståg | 4 | 28.57% | |
Bönan - Snälltåg på Dalabanan under 50-tal | 4 | 28.57% | |
mazter - Tidig söndagsförmiddag i en sömning svensk ort | 10 | 71.43% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 14. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2014-06-18, 20:14 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Månadens simulatorbild juni
Ja, det blir lite annorlunda denna gång då jag är i London och inte har så bra tillgång till internet. Därför blir det lite kortare tid för inlämningen av bidrag denna gång. Som vanligt kommer omröstningen att starta på söndag, den 22/6. Hoppas detta är ok!
Som vanligt gäller det max 1 bidrag/medlem, bilden får vara tagen i valfri simulator men inte redigerad i efterhand. Eftersom det var tema förra gången är det temafritt denna gång. Lycka till!
2014-06-19, 20:33 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
X2000 ankommer till Herrljunga! |
2014-06-22, 11:29 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Jaha, så jag är ensam om tävlingen!
|
2014-06-22, 12:35 | #4 |
Veteran
|
Vi låter tävlingen vara öppen ett tag till så att det kommer in fler bidrag. Många är nog upptagna med midsommar och övrig sommar. Preliminärt säger vi att omröstningen öppnar nästa söndag.
2014-06-22, 13:57 | #5 |
Medlem
|
Ett bra förslag, tycker jag. Då det är kort tid + midsommar svårt att få fram något för de flesta...
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2014-06-27, 00:06 | #6 |
Medlem
|
Trafikdygnet lider mot sitt slut och de sista pendeltågen avgår från centralstationen till sina destinationer för en sista varv.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2014-07-11, 17:42 | #7 |
Veteran
|
Ja tävlingen är avslutad för en tid sedan, och jag får be om ursäkt för förseningen med resultatet. Mazters fina bild tog hem vinsten. Stort grattis!
Hela resultatet blev som följande: 1a plats: Mazter, 10 röster 2a plats: Totte, Bönan och rac_hammer, 4 röster var 3e plats: ADDE, 1 röst
2014-07-12, 13:39 | #8 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
Tackar, kul att den gillades...